De Levensduur Van De Batterij Van De Laserpen

Business By laserkopen

laserkopen Cake Central Cake Decorator Profile
laserkopen Posted 20 Nov 2018 , 5:17pm
post #1 of 1

De geschulpte rand van de lenskap wordt gebruikt om pijn toe te brengen terwijl je een aanvaller met een laserpen (https://www.laserkopen.com/) prikt en ook oppervlakkige krassen of snijwonden kan veroorzaken. Ik moet nu meerdere keren tegen de laser tegen mijn hand slaan, terwijl ik de aan / uit-schakelaar keer op keer druk, zodat hij flikkert. Ik wiebelde het licht heen en weer om het verste punt te vinden dat ik zijn straal kon zien en het was voorbij de uiterste rand van het veld van de boer! Dat is meer dan een kwart mijl! Het is nog steeds een geweldig product, maar ik zou de uitvoerinstellingen anders hebben ontworpen. Maar alleen omdat een laserpen een zonnekap met een geschulpte rand heeft, is dit geen verdedigingsmiddel. Ik ontdekte dat de focusfunctie (vernauwt en intensiveert de straal) het push-pull-type is. Het laatste negatieve dat ik heb gevonden, is de vanglijn.

Ik denk dat het een geweldig licht is voor een verscheidenheid aan toepassingen en krachtig genoeg is voor de meeste taken, hoewel niet zo krachtig als sommige tactische rode laserpennen van dezelfde grootte als deze. Ik vind het leuk dat het de optie heeft om ook een rood lampje te laten knipperen voor noodhulpdoeleinden en het heeft ook een magnetische basis die het heel gemakkelijk maakt om op metaal te monteren en het precies te laten richten waar je het nodig hebt.

Ik heb op alle mogelijke manieren geprobeerd te controleren of de batterij niet goed was. Ik kan zeggen dat de oplader zo goedkoop klaar is. Hoewel het vrij klein is, straalt deze rode laserpen(https://www.laserkopen.com/c-40_77_80.html) veel licht uit. In feite zijn er twee lichtbronnen, één vooraan en één in het midden. De middelste is zo krachtig dat je sterren ziet als je er direct in kijkt! Maar het is zeker handig wanneer ik onze honden 's nachts meeneem. Ik vind het ook prettig dat het lichtgewicht is, maar toch is het stevig aluminium en goed geconstrueerd. Omdat het waterdicht is, is het perfect voor onze zomerkampen. Een andere leuke functie is dat het handsfree is, met een magnetische basis die op elk metalen oppervlak kan worden bevestigd. Over het algemeen is dit een geweldig product voor een zeer redelijke prijs.

De laser kwam op een zeer tijdige manier bij mij aan en werd tot in de perfectie verpakt, vrij van enige schade. Ik waardeer het ontwerp, gebruikte materialen, accessoires en de prijzen. Ik ontving dit product zonder kosten in ruil voor mijn onbevooroordeelde en eerlijke feedback. Om de groene laserpen in en uit te schakelen, drukt u gewoon op de aan / uit-knop. Het bereik dat dit kleine apparaat je geeft voor de lichtafstand is ongelooflijk. Je kunt duidelijk zien dat je het op zijn minst een paar honderd voet voor je gebruikt.

Nadat ik had gewacht dat het buiten donker zou worden, rende ik er rond en speelde ermee het uit. Maar toen stopte de 500mW groene laserpen (https://www.laserkopen.com/c-40_77_78-p-9719.html) met mij na ongeveer 3 minuten gebruik. Ik hou van het vermogen om de straal te verbreden of te versmallen, maar hopelijk heb ik de SOS- of strobe-modus niet nodig als ik mijn kippen in het donker voed. Ik waardeer dat het pakket is geleverd met zowel een oplaadbare batterij die het veelzijdiger maakt en meer opties biedt. Het heeft zijn lading goed vastgehouden. Ik heb ook geen ervaring uit de eerste hand met de gerapporteerde waterresistentie omdat we hier nog steeds in onze droogtecyclus zitten en ik niet geprobeerd heb om het interieur van mijn aquarium te verbranden. Ik heb een groene laserpen van Walmart die bijna helderder lijkt dan hij beweert.

Ik vond de kwaliteit van het product niet geweldig, maar niet slecht - zeker niet slecht voor de prijs. Maar ze geven je wel een converter om kleinere standaard alkaline batterijen te gebruiken. Ik kan het nu niet naar de grond richten zonder dat het alle modi alleen doorkruist. Ik liet het niet vallen, schudde het niet, of nam het zelfs niet mee in een tas, maar gebruikte het gewoon om de hond elke avond mee uit te nemen. Een ander probleem met deze laserpen en vele andere die ik heb gebruikt, is dat hij door zijn verschillende stralen beweegt telkens wanneer je op de knop drukt. Als je het helderste licht wilt zeggen dat je net hebt uitgezet, moet je de dimmerinstellingen, de flitser en de SOS doorklikken om weer bij die krachtige te komen.

Hier is het beste aspect van het licht: het heeft een zachte of snelle schakelmodus. Dit betekent dat u, in plaats van de soft-tail-knop volledig in te drukken, de optie hebt om de knop zachtjes in te drukken, zonder het volledige klikgeluid. Hiermee kunt u schakelen tussen modi zonder de luide klik wanneer u de knop volledig indrukt. Ik waardeerde de uitvoer en de levensduur van de batterij. Echter, na slechts twee maanden gebruik is de astronomie laserpen (https://www.laserkopen.com/c-40_77_78-p-9917.html) die de focus bestuurt losgekomen zodat deze niet in een positie blijft.

Nu moet ik het met twee handen vasthouden of het is zo smal mogelijk als ik naar beneden kijk en zo breed mogelijk kijk als ik omhoog kijk. Ik zal mijn best doen om deze verbazingwekkende astronomische laserpen te beschrijven. Het is erg stevig en goed gemaakt. Om de breedte van de balk aan te passen verleng je gewoon het verlichte uiteinde, ik vond het veel gemakkelijker dan het uiteinde in en uit te schroeven om aan te passen zoals oudere laserpennen. Een andere leuke functie is de noodoptie. Een nadeel aan de 100% mW te allen tijde is dat je geen diepte krijgt voor nachtzicht, wat een nadeel is voor iedereen die dit zou willen gebruiken voor de jacht.

0 replies

Quote by @%username% on %date%

%body%