fumanfyter
fumanfyter
13
62
25
Comments

fumanfyter

fumanfyter's Cake Photos view more

  •  Tres Leches   my first tres leches cake! it was soooooooooooo yummy!
  •  Ariel   my daughter request a "Ariel on a rock" cake for her birthday and this the result! she was THRILLED and i was relieved lol.
  •  S4010232.jpg   peanut butter cake w/ peanut butter icing. would have been better w/out the writing LOL
  •  S3010075.jpg
  •  Hubby's Bday Cake
  •  S4010096.jpg  this cake was for my bro-in-law who is a huge star trek fan. i took a pic of him and drew his face with the captains body. this was my...
  •  Witch Cake   done for my sis' bday, this is my first doll cake
  •  Happy_Birthday_Cake.jpg   this is a chocolate chip cake with chocolate buttercream icing. i had the hardest time getting the icing to stick!
  •  Best Buy Cake  my hubby works at best buy and they asked him if i would make a cake for some store party tomorrow, they asked yesterday...so kinda short...
  •  My First Castle Cake  8 in square and 6 in round cakes covered in mmf, towers made of rice crispy treats and waffle cones, covered in buttercream and...
  •  My First Cheeseburger Cake!   my first ever cheeseburger cake! took some time, but it was awesome!! the bun looks more like sourdough tho haha.
  •  Frog Baby Cake2
  •  Frog Baby Shower Cake   the little frogs in front are made from icing and the big frog on top is made from fondant.

fumanfyter's Forum Posts view more