Comments

Wendoger Says... 8 years ago

...lol....soooo cute!!!!! I love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

redpanda Says... 8 years ago

Oh my!!! You must have spent forever doing Itt's hair! It looks great. I like the colors, and the feet are adorable.

candy177 Says... 8 years ago

OMG that's so cute! And yeah....looks like FOREVER on the hair! :) The feet are too cute!

EvieP606 Says... 8 years ago

Oh!!! This is WAY cute!

glad Says... 8 years ago

This is soooooo cute!

frog80 Says... 8 years ago

He is TOOOOOO CUTE!!!! Great job!!

Eight Says... 8 years ago

Thanks for the comments :) Yes, the hair took just over an hour to do. The eyes and feet are mmf and I got the glasses and hat at a party store. I glued the same ribbon around the hat that I put on the cake board. I had allot of fun making this and all the kids loved it.:)

Wendoger Says... 8 years ago

...lol....soooo cute!!!!! I love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

redpanda Says... 8 years ago

Oh my!!! You must have spent forever doing Itt's hair! It looks great. I like the colors, and the feet are adorable.

candy177 Says... 8 years ago

OMG that's so cute! And yeah....looks like FOREVER on the hair! :) The feet are too cute!

EvieP606 Says... 8 years ago

Oh!!! This is WAY cute!

glad Says... 8 years ago

This is soooooo cute!

frog80 Says... 8 years ago

He is TOOOOOO CUTE!!!! Great job!!

Eight Says... 8 years ago

Thanks for the comments :) Yes, the hair took just over an hour to do. The eyes and feet are mmf and I got the glasses and hat at a party store. I glued the same ribbon around the hat that I put on the cake board. I had allot of fun making this and all the kids loved it.:)


Login To Leave A Comment