Comments

Karate Says... 8 years ago

Wow, those are incredible :D

imartsy Says... 8 years ago

wow they are fabulous! how did you paint the flowers like that? they're gorgeous!

laly Says... 8 years ago

8O OMG!! They are beautiful!

kuki Says... 8 years ago

They are so nice!! What tecnique did wou used?

maryjsgirl Says... 8 years ago

Those are great! So pretty!

allibopp5 Says... 8 years ago

These are breathtaking! Your grandmother will just love them!!

MikkelPaige Says... 8 years ago

Beautiful! How'd you paint the flowers? With a paintbrush and the food coloring?

PaulaT Says... 8 years ago

Really pretty - nice job :)

KHalstead Says... 8 years ago

thanks so much, yes I used a paintbrush and the americolor gels just straight out of the bottle....I just loaded two different colors on the paintbrush when I painted them..kinda like the one stroke painting (although I don't know how to one stroke paint lol).....they're very easy to do!

oneprimalscream Says... 8 years ago

Those are awesome...I may just have to buy some Americolor and try these myself. :)

numy Says... 8 years ago

great job. these are fantastic.

yankeegal Says... 8 years ago

Just beautiful!!!

JenWith Says... 8 years ago

WOW! :o

tyty Says... 8 years ago

They are just adorable, hope it works out for you.

prettysweet Says... 8 years ago

These are just beautiful. Good luck with freezing them. Let's us know if it works.

Tramski Says... 8 years ago

They are beautiful

Jenn2179 Says... 8 years ago

They are AMAZING. You did a wonderful job. I love them.

sio Says... 8 years ago

absolutely gorgeous!!!

aobodessa Says... 8 years ago

What a lovely, lovely job! Nice work ... Gramma will be very impressed!

mitsel8 Says... 8 years ago

WOW! Fantastic! Are they at all sticky after they dry? I'm definately going to try this.

loveqm Says... 8 years ago

beautiful!

NickyA Says... 8 years ago

OMG - did you paint those free hand? They are beautiful!!!

sharip35 Says... 8 years ago

WOW, these are awesome. I only wish I had as much talent as you.

ThanhThanh Says... 8 years ago

Absolutely beautiful!!!!!

twogrumpy4u Says... 8 years ago

These are sooo pretty~~~ Great Job, if I were to get one, I wouldn'g even want to eat it, it's so beautiful 8O

KHalstead Says... 8 years ago

wow you guys are soooooooo nice........mitsel8 no they aren't sticky at all after they're dry.......they dry in about 5-10 minutes and the paint tends to dry with a bit of a sheen on it but it's not tacky or sticky whatsoever completely dry and smooth....you can rub them and it won't bother them a bit (as long as your hands aren't wet or anything lol)

keonicakes Says... 8 years ago

beauitful!

leily Says... 8 years ago

love these, Ihave tried painting like this before and mine never look this good.

KHalstead Says... 8 years ago

you guys can buy the americolor gels right here on Cake Central!! I don't know if wilton gels would work, they seem thicker to me and I haven't personally tried them so I don't know....I know the americolor's are kinda paint consistency right out of the bottle, so that's what I use....I just add a little bit of white to the colors to get the shade I'm after.....other than that I don't really do anything special...just kinda paint a five petal flower, it's pretty basic I'm sure if you tried it y...

hazelina82 Says... 8 years ago

Too pretty to eat!

Verina Says... 8 years ago

Beautiful!

Jopalis Says... 8 years ago

These are amazing! Wow! You handpainted all these? How long did it take? Such an artist!!

mcjohnson7 Says... 8 years ago

You truly are an artist!!

jtka1972 Says... 8 years ago

What a COOL & beautiful idea!

babynewyear Says... 8 years ago

Wonderful cookies. I love how you changed all of the flower positions. You are quite the artist.

Zamode Says... 8 years ago

Beautiful!

JavaJunkieChrissy Says... 8 years ago

SOOOO CUTE!

Minuche Says... 8 years ago

where can we buy this kind of (paint )or gel? do you think it would work with the regular coloring gel for icing?

Minuche Says... 8 years ago

I forgot to say it looks AMAZING!!! it's like a work of art!

pastryjen Says... 8 years ago

I'm speechless. Let us know if they stand up to the freezing. WOW!

KHalstead Says... 8 years ago

okay, just wanted to report back, they came out of the freezer and they are exactlly like they were when I put them in there...they aren't tacky at all (I kinda thought they might be)....I'll be freezing fully decorated cookie MUCH more often now!!1

BarbaraK Says... 7 years ago

WOW! WOW! WOW! These are just amazing.

dstippy Says... 7 years ago

Those are absolutely lovely

Karate Says... 8 years ago

Wow, those are incredible :D

imartsy Says... 8 years ago

wow they are fabulous! how did you paint the flowers like that? they're gorgeous!

laly Says... 8 years ago

8O OMG!! They are beautiful!

kuki Says... 8 years ago

They are so nice!! What tecnique did wou used?

maryjsgirl Says... 8 years ago

Those are great! So pretty!

allibopp5 Says... 8 years ago

These are breathtaking! Your grandmother will just love them!!

MikkelPaige Says... 8 years ago

Beautiful! How'd you paint the flowers? With a paintbrush and the food coloring?

PaulaT Says... 8 years ago

Really pretty - nice job :)

KHalstead Says... 8 years ago

thanks so much, yes I used a paintbrush and the americolor gels just straight out of the bottle....I just loaded two different colors on the paintbrush when I painted them..kinda like the one stroke painting (although I don't know how to one stroke paint lol).....they're very easy to do!

oneprimalscream Says... 8 years ago

Those are awesome...I may just have to buy some Americolor and try these myself. :)

numy Says... 8 years ago

great job. these are fantastic.

yankeegal Says... 8 years ago

Just beautiful!!!

JenWith Says... 8 years ago

WOW! :o

tyty Says... 8 years ago

They are just adorable, hope it works out for you.

prettysweet Says... 8 years ago

These are just beautiful. Good luck with freezing them. Let's us know if it works.

Tramski Says... 8 years ago

They are beautiful

Jenn2179 Says... 8 years ago

They are AMAZING. You did a wonderful job. I love them.

sio Says... 8 years ago

absolutely gorgeous!!!

aobodessa Says... 8 years ago

What a lovely, lovely job! Nice work ... Gramma will be very impressed!

mitsel8 Says... 8 years ago

WOW! Fantastic! Are they at all sticky after they dry? I'm definately going to try this.

KHalstead Says... 8 years ago

you guys can buy the americolor gels right here on Cake Central!! I don't know if wilton gels would work, they seem thicker to me and I haven't personally tried them so I don't know....I know the americolor's are kinda paint consistency right out of the bottle, so that's what I use....I just add a little bit of white to the colors to get the shade I'm after.....other than that I don't really do anything special...just kinda paint a five petal flower, it's pretty basic I'm sure if you tried it y...

Zamode Says... 8 years ago

Beautiful!

loveqm Says... 8 years ago

beautiful!

NickyA Says... 8 years ago

OMG - did you paint those free hand? They are beautiful!!!

sharip35 Says... 8 years ago

WOW, these are awesome. I only wish I had as much talent as you.

ThanhThanh Says... 8 years ago

Absolutely beautiful!!!!!

twogrumpy4u Says... 8 years ago

These are sooo pretty~~~ Great Job, if I were to get one, I wouldn'g even want to eat it, it's so beautiful 8O

KHalstead Says... 8 years ago

wow you guys are soooooooo nice........mitsel8 no they aren't sticky at all after they're dry.......they dry in about 5-10 minutes and the paint tends to dry with a bit of a sheen on it but it's not tacky or sticky whatsoever completely dry and smooth....you can rub them and it won't bother them a bit (as long as your hands aren't wet or anything lol)

keonicakes Says... 8 years ago

beauitful!

leily Says... 8 years ago

love these, Ihave tried painting like this before and mine never look this good.

hazelina82 Says... 8 years ago

Too pretty to eat!

Verina Says... 8 years ago

Beautiful!

Jopalis Says... 8 years ago

These are amazing! Wow! You handpainted all these? How long did it take? Such an artist!!

mcjohnson7 Says... 8 years ago

You truly are an artist!!

jtka1972 Says... 8 years ago

What a COOL & beautiful idea!

babynewyear Says... 8 years ago

Wonderful cookies. I love how you changed all of the flower positions. You are quite the artist.

JavaJunkieChrissy Says... 8 years ago

SOOOO CUTE!

Minuche Says... 8 years ago

where can we buy this kind of (paint )or gel? do you think it would work with the regular coloring gel for icing?

Minuche Says... 8 years ago

I forgot to say it looks AMAZING!!! it's like a work of art!

pastryjen Says... 8 years ago

I'm speechless. Let us know if they stand up to the freezing. WOW!

KHalstead Says... 8 years ago

okay, just wanted to report back, they came out of the freezer and they are exactlly like they were when I put them in there...they aren't tacky at all (I kinda thought they might be)....I'll be freezing fully decorated cookie MUCH more often now!!1

BarbaraK Says... 7 years ago

WOW! WOW! WOW! These are just amazing.

dstippy Says... 7 years ago

Those are absolutely lovely

CakeDiva73 Says... 7 years ago

Wow! These are fantastic :) They look like pre-printed wrapping paper ~ I mean, they are flawless!

KHalstead Says... 7 years ago

thanks......my grandma complained about the icing being too hard LOL oh well!

Darla925 Says... 7 years ago

These are the most beautiful cookies I have ever seen, really! :wink: :D :o

KHalstead Says... 7 years ago

awww, thank you so much!!

satin Says... 7 years ago

BEAUTIFUL!!!


Login To Leave A Comment