Giraffe Cake

This was my first order for a complete stranger. I think I put WAY too many dots on it. I didn't realize it til my mom said it and it was too late to change, then I felt all embarressed about it! What do you guys think? Is there too many dots? It was buttercream with fondant accents and my first fondant figure that actually turned out. Thanks for looking!!!

Comments

cakecre8tor Says... 8 years ago

This is the cutest giraffe ever!!

cakesbybert Says... 8 years ago

TOTALLY AWESOME!!! He is sooooo cute! Great job - aren't figures fun!!!

FatAndHappy Says... 8 years ago

Very cute!!! Love it!

Kelrak Says... 8 years ago

I'm impressed, wish I could do that.

flavacakes Says... 8 years ago

Thank you guys soooo much!!

amberhoney Says... 8 years ago

I dont think there are too many dots. it is balanced by the giraffe only having a few on him - he is very cute by the way !!

Jessmar Says... 8 years ago

I think it's adorable!!! Your giraffe is very cute, and I don't think there are too many dots. It looks great to me!

superstar Says... 8 years ago

You have done a wonderful job. He is the cutest Giraffe.

McMama Says... 8 years ago

Adorable! I'm just starting with fondant figures and I know how long these take. You have done an outstanding job!

donyell Says... 8 years ago

great job!!!!!!!!!!!!do you have instructions?

denise2434 Says... 8 years ago

OHHHHHHHHHH I LOVE IT!!! The giraffe is sooo cute!! I don't think there is too many spots! ...it's wonderful!!

denise2434 Says... 8 years ago

Cute! Cute! Cute!!! You did a wonderful job!!!

cakesbyjess Says... 7 years ago

OMG ... your giraffe is SO ADORABLE!!!!! You did a wonderful job!!!

judybee Says... 7 years ago

He's adorable!

flavacakes Says... 7 years ago

Thank you soooooo much!!!

melysa Says... 7 years ago

VERY fun, i love it. modeling is not easy, you should be proud!

McMama Says... 8 years ago

Adorable! I'm just starting with fondant figures and I know how long these take. You have done an outstanding job!

donyell Says... 8 years ago

great job!!!!!!!!!!!!do you have instructions?

denise2434 Says... 8 years ago

OHHHHHHHHHH I LOVE IT!!! The giraffe is sooo cute!! I don't think there is too many spots! ...it's wonderful!!

denise2434 Says... 8 years ago

Cute! Cute! Cute!!! You did a wonderful job!!!

cakecre8tor Says... 8 years ago

This is the cutest giraffe ever!!

cakesbybert Says... 8 years ago

TOTALLY AWESOME!!! He is sooooo cute! Great job - aren't figures fun!!!

FatAndHappy Says... 8 years ago

Very cute!!! Love it!

Kelrak Says... 8 years ago

I'm impressed, wish I could do that.

flavacakes Says... 8 years ago

Thank you guys soooo much!!

amberhoney Says... 8 years ago

I dont think there are too many dots. it is balanced by the giraffe only having a few on him - he is very cute by the way !!

Jessmar Says... 8 years ago

I think it's adorable!!! Your giraffe is very cute, and I don't think there are too many dots. It looks great to me!

superstar Says... 8 years ago

You have done a wonderful job. He is the cutest Giraffe.

judybee Says... 7 years ago

He's adorable!

cakesbyjess Says... 7 years ago

OMG ... your giraffe is SO ADORABLE!!!!! You did a wonderful job!!!

flavacakes Says... 7 years ago

Thank you soooooo much!!!

melysa Says... 7 years ago

VERY fun, i love it. modeling is not easy, you should be proud!


Login To Leave A Comment