New Posts  All Forums:

Posts by Katskakes

WOW!! That is one beautiful and awesome cake. I love every detail of it, love the cookie!! she is absolutely amazing doing the cookies. I'm happy that you have both have a wonderful friendship. Happy Birthday!!
When i took Toba's cookie class she had a big tub w/super luster dust. I didn't get an answer when i tried reaching her via her site.I'm sure it was a few pounds.
WOW!! esta fantastico este tutorial. gracias por compartirlo. Sabes parece los polvitos que se compran de "dust".
Gracias por poner esto aqui. Ella me llamo en el telefono anoche y me conto todo lo que le estaba pasando. Pobrecita. Ella no se escucha muy bien y las cosas estan bien mal. Yo les pido a todas de todo corazon que oremos mucho, pero muchisimo por ella, su salud y su familia.
Bello! te quedo perfecto, a mi tambien me encanto mucho.
yeah i came across that too. not sure if it was directly from youtube or her site. I love, love, love her work. she's a great artist all around.
Can you use them for something like Bavarian Cream filling? or can it be used for flan?
http://www.firstcandle.org/special_events/onsie%20pic.jpg
muy lindo!! Creo que tambien le puedes hechar un poco de Pipping Gel al frosting para que esto no te pase. Tambie lei aqui que el corn syrop ayuda, pero pone el frostin un poco mas dulce.
wow!! Y ahora aqui en NY tienen los del invierno tambien. So me imagino que se seguiran usando. que peligro.
New Posts  All Forums: