New Posts  All Forums:

Posts by Katskakes

sweet!! how did you get tickets for that? i've been looking cause she is just a few blocks away from my job. and as mentioned above she's also a few blocks from NYCake. Toba Garrett teaches in the school on 23rd, next block from the store. You might be able to swing by and say hello if you are a fan of hers. Have fun! both at the show and the store. the store has a lot of stuff. a bit pricey, but sometimes is just convenient for me cause it's there. There's also JBPrince...
haha. esta bueno el titulo, it caught my attention! (ya saben de mi espaƱol no es perfecto). Hablo mas spanglish que nada. Suena deliciosa esa receta. Lo que tengo duda es, si le pones un palito a ver si esta cosinado bien - tiene que salir limpio como los otros cakes? Vi que distes un tiempo de cocinarlo, pero mi horno nunca cocina el tiempo que piden las cosas. Siempre lo tengo que dejar demas y los saco cuando los pruebo con el palito.
I usually let them use RI. messy, but it's somewhat the easiest for them at an early age. my avatar is of DD decorating cookies. that icing she took was a bit too stiff for her. But it worked. she did her thing w/the cookies and was very happy.
Hola,Yo tengo algunos de sus libros. Fui a una tienda que la trae a ella para dar clases. Cuando las queria cojer ella ya las dieron. La vi en la tele y me encanto su trabajo. Yo espero algun dia poder cojer las clases con ella.
Hola Amiga,No fue Evie? acuerda te dije que ella te dejo un mensaje anoche. Espero que te sientas mejor muy pronto.
LOL DebiMy mom uses something like this:http://www.walgreens.com/dbimagecache/303358.jpg
I thought it was a new episode. When i was checking to see what was on my info box said new: and description of challenge. Weird. I enjoyed it, never seen the guy w/the blue cake and Q. I'm not a fan of Buddy, but liked his cake minus the monogram. For me it was between michelle, buddy and q.
IMO the Americolor are the best. they have a very fine tip. I'm not sure how small you might be able to write w/it. but it does write very nicely. GLKat
Este fin de semana le hice un cake, pastelillos y un flan para el cumple del esposo de mi prima. Yo me fui temprano y ella corto y saco todo eso mas despues. A la noche llama a mi mama para preguntarle cuanto yo cobro por cada cosa. porque todos los invitados quedaron encantados con mis dulces. Ella dice que quieren comprar y quieren precios. Yo no se ni como empesar a cobrar. Ven los malo es que yo no consigo el Hojaldre en cajas grande y solo puedo comprar los que venden...
glad to come across this post. i've always wanted to try it, but was afraid too.
New Posts  All Forums: