What's For Supper???

Lounge By daltonam Updated 20 Mar 2008 , 4:18pm by MommyBunny

daltonam Posted 14 Jun 2006 , 10:40pm
post #1 of 3003

COME ON EVERYONE LET'S TELL EACH OTHER WHAT'S FOR SUPPER/DINNER???? I'LL START......




BEEF STEW
RICE
ROLLS

HOMEMADE CHERRY ICE CREAM (if DH goes to the store)

looks like i'm eating cereal tonight

3,002 replies
AuntEm Posted 14 Jun 2006 , 10:42pm
post #2 of 3003

scrambled or fried eggs and juice.

pinkopossum Posted 14 Jun 2006 , 11:03pm
post #3 of 3003

you're not alone dalto....I, too am having cereal tonight.

I got this weird condition where I want cereal at night...weird, huh?Image

now, so many choices: rice krispies, corn pops, cocoa puffs, mini wheats......

daltonam Posted 14 Jun 2006 , 11:19pm
post #4 of 3003

hmmm

i always wanted cereal when i was pregnant, now i eat it b/c i don't want to cook myself anything after cooking for the family & i ain't eatin beef stew

denise2434 Posted 15 Jun 2006 , 12:14am
post #5 of 3003

We had:

pork chops
baked potato
mac and cheese
rolls

*I don't cook like that every night...sometimes I have cereal for dinner too. icon_lol.gif I don't really fix desserts for after our dinner. (I'm too lazy!! icon_rolleyes.gif )

spottydog Posted 15 Jun 2006 , 12:16am
post #6 of 3003

We had dinner at the Outback steakhouse

NEWTODECORATING Posted 15 Jun 2006 , 12:50am
post #7 of 3003

AHHHH MAN Spotty I wanta eat with you!! It is 8:50 here and I just got in from work a little while ago. Still haven't eaten --had to get my CC fix first!

spottydog Posted 15 Jun 2006 , 12:55am
post #8 of 3003

it was sooo good but I ALWAYS feel like I need to be rolled outta there after! LMAO

daltonam Posted 15 Jun 2006 , 1:01am
post #9 of 3003
Quote:
Originally Posted by spottydog

We had dinner at the Outback steakhouse




you might as well share--what did yall have??




oh yeah, DH went to the store so i got to have a turkey sandwich--they thought the stew was great---yeah, no complaint icon_lol.gif

spottydog Posted 15 Jun 2006 , 1:04am
post #10 of 3003

I had the HUGE QUEENSLAND SALAD YUM
DH had prime rib
Little guy had chicken fingers (always the safe bet)

spottydog Posted 15 Jun 2006 , 1:06am
post #11 of 3003

Had such a horrible week so far...it was sooo nice to get out and have a drink!!!

NEWTODECORATING Posted 15 Jun 2006 , 1:07am
post #12 of 3003

Ok I'm back---leftover multigrain penne with spray butter icon_cry.gificon_cry.gif


Spotty your killen me here! icon_cry.gif

daltonam Posted 15 Jun 2006 , 1:07am
post #13 of 3003
Quote:
Originally Posted by spottydog

Had such a horrible week so far...it was sooo nice to get out and have a drink!!!




which one?????????????????

leily Posted 15 Jun 2006 , 1:07am
post #14 of 3003

Company left yesterday so this was the first meal for the two of us in about two weeks.... so .... i slacked off, i am kinda tired of making so much food.

Ham and Cheese calzones from Betty Crockers 4 ingredient dinners (love this book)

Was a new recipe and it was pretty good.

spottydog Posted 15 Jun 2006 , 1:10am
post #15 of 3003
Quote:
Originally Posted by daltonam

Quote:
Originally Posted by spottydog

Had such a horrible week so far...it was sooo nice to get out and have a drink!!!



which one?????????????????




which one what?/ I must need sleep. I am not making sense? I will blame it on my new lap top

NEWTODECORATING Posted 15 Jun 2006 , 1:13am
post #16 of 3003

Which drink I think?! Maybe you had a few too many??

spottydog Posted 15 Jun 2006 , 1:14am
post #17 of 3003
Quote:
Originally Posted by NEWTODECORATING

Which drink I think?! Maybe you had a few too many??




LMAO Coors light

NEWTODECORATING Posted 15 Jun 2006 , 1:20am
post #18 of 3003

ok you lost me there. The dinner sounds great but...They have a choc. martini that is to die for!

daltonam Posted 15 Jun 2006 , 1:31am
post #19 of 3003

no thanks on the coors,they have a frozen drink that i like wallabe darn or something like that--never had a choc martini--might have to try that

pinkopossum Posted 15 Jun 2006 , 2:06pm
post #20 of 3003

Image why spotty!?

OK, someone get the drinks from spotty...

spottydog Posted 15 Jun 2006 , 2:08pm
post #21 of 3003

LMAO!!!! Those dam smilies!!!

daltonam Posted 15 Jun 2006 , 3:47pm
post #22 of 3003
Quote:
Originally Posted by pinkopossum

Image why spotty!?

OK, someone get the drinks from spotty...





icon_eek.gif THAT IS EVEN FUNNIER THAN THE MATCHMAKING ONE- icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

daltonam Posted 15 Jun 2006 , 5:22pm
post #23 of 3003

OKAY


WHAT'S FOR SUPPER??????????

rachmakescakes Posted 15 Jun 2006 , 5:28pm
post #24 of 3003

Tonight, my boyfriend and I are going to Veni Vidi Vici for dinner. I can't wait! I've been thinking about it since I woke up this morning. This dinner is going to be even better because it's free!!! (We have a gift card).


I love food. MMMMMMMM

daltonam Posted 15 Jun 2006 , 5:40pm
post #25 of 3003
Quote:
Originally Posted by rachmakescakes

Tonight, my boyfriend and I are going to Veni Vidi Vici for dinner. I can't wait! I've been thinking about it since I woke up this morning. This dinner is going to be even better because it's free!!! (We have a gift card).


I love food. MMMMMMMM




ITALIAN?????

I LOVE FOOD TOO!!! icon_lol.gif

pinkopossum Posted 15 Jun 2006 , 5:58pm
post #26 of 3003

who doesn't love food????!!!!!

this is me and food:Image


Image note how serious I look in this one

daltonam Posted 15 Jun 2006 , 9:11pm
post #27 of 3003

PINK---YOU DON'T LOOK SERIOUS YOU LOOK AGGRESSIVE 'LEAVE MY FOOD ALONE'




OKAY--I'VE DECIDED THAT WE ARE HAVING CHICKEN SALAD SANDWICHES FOR SUPPER---

& IF I'M FEELING CREATIVE I MIGHT JUST MAKE A FRUIT SALAD (AMBROSIA IS WHAT I CALL IT) TO GO WITH IT


FEEL SURE SOMEONES GONNA COMPLAIN--BUT OH WELL

pinkopossum Posted 15 Jun 2006 , 9:54pm
post #28 of 3003

stuffed peppers tonight.....



aggressive:
.....don't you touch my pepperImage

daltonam Posted 15 Jun 2006 , 11:19pm
post #29 of 3003
Quote:
Originally Posted by pinkopossum

stuffed peppers tonight.....



aggressive:
.....don't you touch my pepperImage









Image


IT'S TIME TO HAVE SOME FUN

leily Posted 16 Jun 2006 , 12:56am
post #30 of 3003

well i cheated, we had pizza delivered. Had physical therapy tonight and i always am completely wore out for the rest of the night. So it is soo worth the little extra $ to relax =)

Quote by @%username% on %date%

%body%